Pentukurssi syksyllä

Tietoa kerhon kursseista ja koulutuksista

Pentukurssi syksyllä

ViestiKirjoittaja Huurapojan » 18 Elo 2012 18:11

Hei!
Vanha kouluttaja palaa ruotuun aloittamalla pentukurssin vastuuvetäjänä tänä syksynä! Vanhat jäsenet muistanevat minut haku- ja jälkimetsästä, tottelevaisuuskentiltä, pk-toimitsijana, näyttely- ja hyvät tavat -ryhmistä ym kerhon hommista. Uusille tuttavuuksille kerron vielä, että olen toiminut kasvattajana vuodesta 2000, olen kouluttautunut em hommaan, koirankouluttajaksi sekä käynyt useita eri koiranohjaajakoulutuksia. Käytännön harjoitusta on tullut vuosien saatossa runsaasti omien koirien, kasvattiemme kanssa sekä tietenkin ohjaajana koulutuksissa. Olen perehtynyt myös koirien (ja kissojen) muonitukseen. Pidin taukoa aktiivitoiminnasta, vajaat kolme vuotta, mutta nyt tekee jo mieli takaisin mukaan toimintaan.
Kyselenkin tässä nyt pentujen omistajilta (ja kanssa ohjaajilta, joihin en vielä ole ehtinyt olla yhteydessä) onko aloittamisen suhteen erityistoiveita. Itse ajattelin aloittaa syyskuun puolenvälin tienoilla siten, että kokoontumiset olisivat kahdesti viikossa, esim tiistaisin ja torstaisin noin klo 18.00 tai klo 19.00. Pääsääntöisesti Rauhankujalla, mutta kurssin loppupuolella paikkoja vaihdellen. Kokoontumisia 1+10 kertaa, ensimmäisen kerran ollessa lähinnä teoriaa. Teoriakokoontumisessa voin kartoittaa myös erikoistoiveita.

Tarkemman ajankohdan varmistuttua tiedotetaan siitä vielä erikseen. Ilmoittautua voi vaikka heti joko sähköpostitse: jaanamakkonen@spyder.fi tai puhelimitse: 0400-570 523. Kerro oma nimesi ja yhteystietosi (sekä oletko jo kerhomme jäsen), koirasi rotu, - ikä, - sukupuoli ja kutsumanimi.

Tervetuloa mukaan!
T. Jaana
Jaana Makkonen
E-mail: mammamakkonen (at) gmail.com
Puh. 0400 570 523
Huurapojan
 
Viestit: 20
Liittynyt: 18 Elo 2012 17:31

Paluu Koulutus

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron